9 ماه بارداري شيرين
پزشكي
 چاقي صورت ظاهر را جوان نشان مي دهد به همين دليل افرادي كه گونه هاي لاغر دارند تمايل دارند صورتي چاق داشته باشند. شما مي توانيد با روش هاي طبيعي به گونه هاي خود ظاهري فريبنده ببخشيد يا مي توانيد با استفاده از آرايش صورت خود را چاق تر نشان دهيد.

روش هاي طبيعي چاق شدن صورت

1. يوگاي صورت را امتحان كنيد. مي توانيد با استفاده از ورزش هاي ساده و ملايم با حركات چرخشي بر روي گونه ها، پوست خود را درخشان تر و پرتر نشان دهيد. هيچ چربي يا پوستي در اين حالت به صورت اضافه نمي شود اما با انجام اين ورزش گونه هاي باريك شما چاق تر ديده مي شود.

**  صاف بشينيد. بر روي يك صندلي كاملا صاف بشينيد. شانه ها را شل كنيد. سينه را به بيرون بدهيد.

**  دهانتان را به آرامي باز كنيد. تصور كنيد در حال مكالمه با صدايي معمولي هستيد. دهانتان را مشابه زماني كه در حال صحبت هستيد باز نگه داريد. لب بالايي و پاييني را تو بدهيد به شكلي كه رديف جلويي دندان ها پوشيده شود.
به صورت همزمان گوشه هاي دهان را عقب بكشيد و به دندان هاي آسيب برسانيد. هر دو طرف دهان بايد به يك اندازه و در يك جهت به سمت عقب كشيده شود. چانه بايد به طرف جلو حركت كند.

** صورت را به مدت 90 ثانيه در حالتي كه هستيد نگه داريد. بايد عضلات گونه و كشش دهان را حس كنيد. پس از آن به آرامي عضلات را رها كنيد.

چاق شدن صورت

2. گونه ها را نيشگون بگيريد. نيشگون هاي كوچكي بر بالا و پايين استخوان گونه بگيريد. اين نيشگون ها باعث نمي شود گونه هاي شما فريبنده بشوند اما تكرار اين كار باعث مي شود پوست سرخ شده و گونه ها درخشان تر ديده شوند. گونه هاي درخشان تر فريبنده تر از گونه هاي بي رنگ است.

مرطوب نگه داشتن پوست و چاق شدن

3. پوست خود را مرطوب نگه داريد. بعد از حمام و شستن صورت،كرم مرطوب كننده يا لوسيون صورت بر روي گونه ها قرار دهيد. اجازه بدهيد خشك شود و آن را نشوييد.

**  در صورت امكان كرم نرم كننده استفاده كنيد. اين كرم ها باعث نرم شدن پوست مي شود بنابراين گونه هاي شما مرطوب شده و هر گونه خشكي يا آسيبي نيز برطرف مي شود.

** اگر صبح حمام مي كنيد، شب قبل پيش از خواب كرم مرطوب كنيد استفاده كنيد.

ماسك صورت و چاق شدن آن

4. از كره درخت روغن قلم و اسكراب قند استفاده كنيد. يك فنجان (250 ميلي ليتر) كره را ذوب كرده و با ¾ فنجان (185 ميلي ليتر) قند نرم شده مخلوط كنيد. تركيب را داخل فريزر قرار دهيد تا جامد شود سپس آن را بر روي صورت قرار دهيد و پوست را با آب گرم بشوييد. پيش از شستن صورت اجازه دهيد تركيب 5 دقيقه بر روي پوست بماند.

** تركيب را با حركات چرخشي بر روي پوست اعمال كنيد. بعد از اين كار صورت را با دستمالي نرم پاك كنيد.

** كره غني از اسيدهاي چرب است بنابراين به الاستيسته پوست روي گونه ها كمك مي كند. نتيجتا پوست جوان تر و پرتر به نظر مي رسد.

**  قند لايه برداري ملايم است بنابراين مي تواند سلول هاي مرده پوست كه باعث كدري و لاغري پوست مي شوند، را از بين ببرد.

سيب خوردن و چاق شدن صورت

5. سيب بخوريد. سيب حاوي مواد مغذي و ويتامين هايي است كه براي پوست مفيد هستند بنابراين خوردن آن و اعمال آن بر روي صورت نيز سودمند است. اين ميوه حاوي آنتي اكسيدان ها، ويتامين هاي آ، ب، ث و عناصري است كه از آسيب بافت هاي پوست و چروكيدگي آن جلوگيري مي كنند. سيب حاوي كلاژن و الاستين است كه باعث نرمي و شادابي پوست مي شود.

** مصرف انواع مختلف سيب مناسب مي باشد.

** يك سيب را با چند قسمت تقسيم كنيد و آن را رنده كنيد. سپس اين مواد را بر روي گونه ها گذاشته و به صورت چرخشي ماساژ دهيد. پيش از شسشتو به مدت 60-50 دقيقه بگذاريد بر روي پوست باقي بماند سپس با آب گرم بشوييد. اين كار را هر روز انجام دهيد.

**  نوشيدن آبميوه هاي سيب نيز راهي مناسب جهت جذب مواد مغذي و سودمند مي باشد. سه قطعه سيب را با سه هويج كوچك و ½ پيمانه (125 ميلي ليتر) آبليمو مخلوط كرده و هر روز صبح بنوشيد.

**  پتاسيم موجود در هويج از خشك شدن پوست جلوگيري مي كند و خواص ضدالتهابي اين سبزي باعث شادابي و شفافيت پوست مي شود. هويج حاوي آنتي اكسيدان و ويتامين هاي آ و ث است.

**آبليمو حاوي ويتامين هاي آ، ب و ث و آنتي اكسيدان ها است.

6. از ماسك آلوئه ورا استفاده كنيد. مقداري آلوئه ورا بر روي گونه هاي خود قرار دهيد و با استفاده از حركات چرخشي صورت را ماساژ دهيد. پيش از حمام كردن اين كار را به مدت 60-30 دقيقه انجام دهيد. هر روز اين كار را تكرار كنيد.
** همچنين مي توانيد هر روز صبح 250 ميلي ليتر نوشيدني آلوئه ورا مصرف كنيد.

** آلوئه ورا باعث كاهش التهاب و افزايش الاستيسيته پوست مي شود.

7. گليسيرين و گلاب را به طور مساوي تركيب كنيد. اين تركيب را پيش از خواب استفاده كنيد. خواص گليسيرين و گلاب به گونه اي است كه باعث تغذيه پوست و گونه ها مي شود.

** گليسيرين باعث آبرساني به پوست مي شود و سرعت پوست اندازي صورت را كنترل و تنظيم مي كند.

** گلاب باعث آبرساني به پوست خشك و آزرده مي شود. اين ماده همچنين خواص ضد عفوني كننده دارد و پوست را تميز و سالم نشان مي دهد.

8. از عسل استفاده كنيد. عسل به شكل هاي مختلف به پوست شما كمك مي كند. عسل مانند يك جذب كننده رطوبت عمل مي كند و باعث جذب و با دام انداختن رطوبت مي شود. بنابراين پوست شاداب تر و جذاب تر به نظر مي رسد. آنتي اكسيدان هاي موجود در عسل پوست را از باكتري ها حفظ مي كنند.

** يكي از روش هاي آسان استفاده از عسل مصرف ماسك صورت هاي طبيعي حاوي عسل است. اين ماسك ها در صورتي كه حاوي خامه يا ماست باشند بهتر عمل مي كنند.

** روش ديگر مصرف روزانه 15 ميلي ليتر عسل است.

** مي توانيد ماسك را خودتان تهيه كنيد. 5 ميلي ليتر عسل را با 5 ميلي ليتر پاپايا مخلوط كنيد، تركيب را به مدت 10 دقيقه بر روي پوست قرار دهيد و سپس با آب ولرم بشوييد.

** مصرف عسل در وعده صبحانه نيز مناسب مي باشد. يك فنجان (250 ميلي ليتر) شير را با 5 ميلي ليتر كره آب شده، 5 ميلي ليتر عسل، 10 ميلي ليتر پنير ريز شده و 15 ميلي ليتر جو مخلوط كنيد. تركيب حاصله را هر روز صبح به همرا آب پرتقال مصرف كنيد.

**  شير و لبنيات باعث آبرساني به پوست مي شود و قرمزي و آزردگي پوست را برطرف مي كند. بنابراين باعث بهبود ظاهر پوست مي شود.

**  جو باعث از بين بردن خشكي پوست و آزردگي آن مي شود.

**  ويتامين ث موجود در آب پرتقال از چروكيدگي پوست جلوگيري كرده و باعث شادابي پوست مي شود.

چربي و چاق شدن صورت

9.  مقداري چربي مصرف كنيد. پوست شما به صورت طبيعي مقداري چربي ايجاد مي كند و اين چربي باعي رطوبت، تازگي و شادابي پوست مي شود. گونه هاي شاداب ظاهري بهتر دارند و چاق تر ديده مي شوند. اگر بدن شما چربي موردنياز خود را جذب نمي كند، پوست شما رنجيده مي شود و گونه هاي شما باريك تر جلوه مي كنند.

** چربي را در رژيم غذايي خود قرار دهيد. با استفاده از روغن هاي سالم مثل روغن زيتون آشپزي كنيد. همچنين مي توانيد از آجيل نيز به صورت روزانه استفاده كنيد.

** همچنين مي توانيد مقداري روغن بر روي صورت قرار داده و ماساژ دهيد. روغن نارگيل، زيتون، بادام و آواكادو مناسب مي باشند.

دخانيات و چاق شدن صورت

10. از عادات مضر دوري كنيد. از نوشيدن الكل و سيگار كشيدن اجتناب كنيد. زيرا اين مواد باعث از بين رفتن الاستيسيته پوست مي شود هنگامي كه پوست الاستيسيته خود را از دست بدهد، انعطاف پذيري كمتري داشته كه باعث باريك تر ديده شدن گونه ها مي شود.

** همچنين بايد از غذاهايي كه حاوي زردچوبه هستند دوري كنيد. اين ادويه باعث خشك شدن پوست مي شود.

** براي محافظت پوست از اشعه هاي مضر ماورابنفش از ضدآفتاب استفاده كنيد. اثرات مضر آفتاب باعث خشكي پوست و زبري آن مي شود.

لوازم آرايش و عمل هاي زيبايي و چاق شدن صورت

آرايش و چاق شدن صورت

- استفاده از رژگونه. با استفاده از يك از پد يا قلم آرايش تميز رژگونه بر روي استخوان گونه قرار دهيد. اين كار باعث مي شود گونه ها شاداب تر و صورت چاق تر به نظر برسد.

- از پدهاي پارچه اي استفاده نكنيد. اين ابزار باعث ظاهري ناهمگن مي شود كه صورت را بد شكل نشان مي دهد.

- هر شب آرايش خود را پاك كنيد. هر شب پيش از خواب آرايش خود را پاك كنيد. استفاده از محصولاتي كه براي پاك كردن آرايش توليد شده اند بهتر عمل مي كنند.

- سعي كنيد كمتر آرايش كنيد. استفاده نكردن از لوازم آرايش باعث تنفس پوست و شادابي آن مي شود.

- همچنين سعي كنيد كمتر از كرم پودرها استفاده كنيد. زيرا اين مواد نيز باعث آسيب رساندن به پوست مي شود.

- با عمل هاي زيبايي آشنا شويد. با يك پزشك متخصص جراحي پلاستيك صحبت كنيد و درباره انتقال چربي از يك قسمت بدن به قسمت ديگر اطلاعات كسب كنيد. با توجه به چاقي اندام شما و لاغري صورت و ساختار آن، امكان انجام عمل و انتقال چربي به صورت وجود دارد.

- اين عمل طولاني مدت است. تقريبا حدود 60% چربي منتقل شده به صورت باقي مي ماند. سلول هاي چربي كه در طول عمل جان سالم به در مي برند مانند ساير سلول هاي چربي بدن عمل مي كنند.

- تزريق چربي. پيوند چربي يا تزريق sculptra مدت زمان بيشتري به طول مي انجامد اما مدت بيشتري دوام خواهد داشت و ضرر كمتري دارد. مقدار كمي از چربي واقعي يا مصنوعي با استفاده از يك سوزن نازك به تدريج به گونه تزريق مي شود. ممكن است شما به بيش از يك بار تزريق نياز داشته باشيد تا به گونه هاي مطلوبي برسيد.

-  تزريق sculptra قابل تحمل تر است و ريسك كمتري دارد. اما تزريق چربي و سيليكون خطر بيشتري دارد.

- شما احتمالا بعد از چند سال نياز به تزريق دوباره داريد. در تزريق sculptra بعد از دو سال نياز به جايگزيني مواد داريد.

منبع: چاقي صورت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۷:۳۷ ] [ تيم پزشكي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی