9 ماه بارداري شيرين
پزشكي

چاقي صورت ظاهر را جوان نشان مي دهد به همين دليل افرادي كه گونه هاي لاغر دارند تمايل دارند صورتي چاق داشته باشند. شما مي توانيد با روش هاي طبيعي به گونه هاي خود ظاهري فريبنده ببخشيد يا مي توانيد با استفاده از آرايش صورت خود را چاق تر نشان دهيد.

ورزش براي چاقي صورت

1- شل كردن ماهيچه هاي صورت

روي صندلي صاف بنشينيد و ماهيچه هاي صورت را شل كنيد. دهان خود را باز كنيد به طوري كه انگار داريد با كسي صحبت مي كنيد. حالا هر دو لب را به داخل فشار دهيد و گوشه دهان را بيرون بكشيد. سعي كنيد گوشه هاي لب را تا آنجا كه ممكن است بكشيد. حالا صورت را براي يك دقيقه نگه داريد و استراحت كنيد. در حالي كه صورت را نگه داشته ايد، بايد احساس كنيد كه عضلات ناحيه گونه ها كشيده شده اند. اين كار را در مجموعه هاي 3 تايي 3 بار در روز تكرار كنيد.

2- نفس كشيدن عميق

 از طريق دهان خود نفس عميق بكشيد و هوا را در دهان خود نگه داريد، اما فرو ندهيد. هوا را نگه داريد و كشش را در عضلات گونه براي 40-50 ثانيه احساس كنيد و سپس هوا را به آرامي از طريق لب ها بيرون بدهيد. بايد اين كار را در مجموعه هاي سه تايي حداقل براي 3 بار در روز تكرار كنيد. باد كردن بادكنك نيز موثر است، چون عضلات صورت و گونه را مي كشد.

3- لبخند بزنيد

 لبخند بزنيد و عضلات صورت را كه در هنگام لبخند سفت مي شوند بگيريد. دست هاي خود را به آرامي روي اين ماهيچه ها نگه داريد، صورت خود را براي 5 ثانيه نگه داريد و سپس عضلات را شل كنيد. بايد اين تمرين را در مجموعه هاي 3 تايي حداقل 3 بار در روز انجام دهيد.

4-  لب هايتان را ببنديد

و لبخند بزنيد، گوشه هاي بيروني لب خود را تا حد ممكن به سمت بيرون بكشيد. هنگامي كه به بيشترين حد كشش رسيديد 10 ثانيه گوشه هاي لب را نگه داريد و سپس گوشه هاي بيروني لب را منقبض كنيد و آنها را تا آنجا كه ممكن است نزديك كنيد. 3 مجموعه از اين تمرين را بيش از 2 بار در روز انجام دهيد.

روغن هاي چاق كننده صورت

راه هاي طبيعي چاق شدن صورت

ثابت شده است ماساژ برخي روغن ها بر روي پوست صورت باعث رطوبت و جوان سازي پوست مي شود. روغنهاي پيشنهادي عبارتند از:

  •  روغن بادام، كه داراي خواص نرم كنندگي و اسكرالوزان براي بهبود رنگ پوست و تن پوست است
  •  روغن آووكادو، كه براي ترك و شكاف پوست مناسب است
  •  روغن نارگيل كه پوست را در برابر اشعه UV محافظت مي كند
  • روغن زيتون

راهنمايي هاي اضافي براي چاقي صورت

  •  از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد. كرم هاي ضد آفتاب صورت را از اشعه ماوراء بنفش مضر محافظت مي كند.
  •  از آرايش اجتناب كنيد. اجازه بدهيد پوستتان نفس بكشد تا بتواند ظاهر جواني داشته باشد. هميشه آرايش خود را قبل از رفتن به رختخواب پاك كنيد.
  •  از سيگار كشيدن و نوشيدن الكل بپرهيزيد. اين عادت ها باعث مي شود پوست الاستيسيته خود را از دست بدهد و باعث پيري مي شود.
  •  آب بنوشيد. جلوگيري از كم آبي بدن به جوان ماندن پوست كمك خواهد كرد.

10 روش طبيعي براي چاق شدن صورت

1. يوگاي صورت را امتحان كنيد.

مي توانيد با استفاده از ورزش هاي ساده و ملايم با حركات چرخشي بر روي گونه ها، پوست خود را درخشان تر و پرتر نشان دهيد. هيچ چربي يا پوستي در اين حالت به صورت اضافه نمي شود اما با انجام اين ورزش گونه هاي باريك شما چاق تر ديده مي شود.

**  صاف بشينيد. بر روي يك صندلي كاملا صاف بشينيد. شانه ها را شل كنيد. سينه را به بيرون بدهيد.

**  دهانتان را به آرامي باز كنيد. تصور كنيد در حال مكالمه با صدايي معمولي هستيد. دهانتان را مشابه زماني كه در حال صحبت هستيد باز نگه داريد. لب بالايي و پاييني را تو بدهيد به شكلي كه رديف جلويي دندان ها پوشيده شود.
به صورت همزمان گوشه هاي دهان را عقب بكشيد و به دندان هاي آسيب برسانيد. هر دو طرف دهان بايد به يك اندازه و در يك جهت به سمت عقب كشيده شود. چانه بايد به طرف جلو حركت كند.

ادامه در لينك زير 

چه چيزي باعث چاقي صورت ميشود؟

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۶:۵۹ ] [ تيم پزشكي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی